wtorek, 5 listopada 2013

Polecane książki/Ala

Kilka polecanych przez nas książek :)




Barbara Rosiek - Pamiętnik narkomanki
Piękna historia dziewczyny uzależnionej od narkotyków oparty na prawdziwych notatkach. Opisuje ona kilkanaście lat życia młodej kobiety. Opowiada ona o tym jak coś co pozornie może nam się wydawać niczym z czasem staje się  dla nas bardzo ważne, oraz o tym jak łatwo można się pogubić w swojej rzeczywistości i odczuwać do siebie wstręt. Czytając to bardzo się wzruszyłam. Książka skłania do przemyśleń, polecam :)



 Jochn Boyne - Chłopiec w pasiastej piżamie
To wspaniała książka, czytając ją warto myśleć a nie przelecieć od rozdziału do rozdziału i już. Przed czytaniem warto zaopatrzyć się w pudełko chusteczek bo to dosyć smutna historia. Warto przeczytać tę książek albo przynajmniej obejrzeć film. Ona na prawdę wzrusza :)



C.J. Daugherty - Wybrani
Osobiście dopiero zaczęłam czytać, tę książkę poleciła mi Zuzia. Wybrani to pierwsza część bestselerowej sagi. Książka opowiada o historji Allie, którą rodzice wysyłają do elitarnej szkoły z internatem. Tam dzieją się zaskakujące i straszne rzeczy a dziewczyna stara się odkryć sekret szkoły. Bardzo wszystkim polecam :)



Lauren Kate - Upadli



Niedawno ja i Paulina czytałyśmy tę książkę i jesteśmy nią bardzo oczarowane. Jest to książka o miłości anioła do śmiertelniczki, o zaufaniu i walce o to co się kocha. Upadli to pierwsza część uzależniającego cyklu książek tej autorki. Jeżeli lubicie książki o aniołach i miłości ta na pewno Wam się spodoba.


Miłego czytania :)


3 komentarze:

  1. Właśnie niedawno zastanawiałam się, czy nie kupić "Pamiętnika Narkomanki" (: Ale skoro piszecie, że się opłaca, to czemu nie (: +ciekawy szablon

    Zapraszam do mnie - believe-in--yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem "Pamiętnik..." i to naprawdę fantastyczna książka ;)

    OdpowiedzUsuń